Samen Creatief #41

 Hoi allemaal,


Afgelopen dinsdag heb ik Samen Creatief #41 gegeven en dit is mijn uitwerking hiervan.

 

Op de voorkant, op het verhoogde gedeelte, heb ik een toef gemaakt met bloemen en hierin een gieter verwerkt.

De binnenkant was al erg mooi, met de grote plaat in het midden.
Ik heb daarom alleen kleine details toegevoegd met de knipvellen:

 


De achterkant heb ik gelaten zoals deze was.


En dan was dat mijn kaart.
Je kunt nog meedoen door jou kaart op facebook of op het blog van Hobbyshop Veldmaat achter te laten.

Het filmpje vind je hier.

Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten