Bakkie doen?

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze kaart zien.
Hierbij heb ik gewerkt met het leuke papier "Coffee break" van Piatek 13.


Dit papier heb ik gecombineerd met de leuke "koffie voor onderweg" stans van Marianne design.


Met de maskmal "the cook" van Carla Kamphuis via Craft Emotions heb dit bestek en de pan gemaakt.
Zo blijft de kaart in het eten-thema.
Ik heb telkens het voorwerp getekend met de mal en dan uitgeknipt.

 

Hoe bijpassend is dan de tekst: "bakkie doen?"
Deze komt uit de stempelset "Verdient bloemetje" van Craft Emotions.


Om de kaart af te maken heb ik deze gemat op rood en kraftkleurig cardstock.


En dan was dat mijn kaart.




Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

  

  


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten