Easelkaart winter

Hallo allemaal,

CraftEmotions heeft zulke leuke dierenstempels uitgebracht. Vooral deze neushoorn met kerstmuts vind ik geweldig. Deze keer heb ik er een easelkaart van gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo (470.713.833). Hiermee maak je de basiskaart, maar ook alle losse vlakjes. 

Voor de basis heb ik donkerblauw linnenkarton gebruikt. Het dessinpapier is vsn Marianne Design (Winter Hygge). Achter het afdrukje heb ik een stans van Marianne Design gebruikt met de tekst "Let it snow".


De ijskristallen zijn gemaakt met stanzen van Studio Light.

De tekst winter is gemaakt met een stans van Marianne Design. Hierbij heb je de tekst maar ook de schaduw er omheen.

Kijk nou toch hoe leuk deze neushoorn is? Ik heb hem gestempeld met Memento Tuxedo black op colorcard van CraftEmotions en daarna ingekleurd met mijn alcoholmarkers.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

       









Geen opmerkingen:

Een reactie posten