Black and White

 Hoi allemaal,


Vandaag laat ik graag deze plannerpagina's zien.
 Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier New York van Craft Emotions.


Dit heb ik gecombineerd met de plannerstans "Planner essentials S-1" van Craft Emotions.


Hiermee heb ik twee pockets gemaakt met labeltjes.


  

Met alle accessoires uit de stansset heb ik de pagina verder versiert.

 

Rechts heb ik mini-envelopjes gemaakt met hierin hele kleine kaartjes voor tekstjes of een fotootje.

Verder is de pagina weer versiert met kleine details: 





En dan zijn dit de pagina's.



Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
 
  
  



























Geen opmerkingen:

Een reactie posten