Easel shakerkaart

Hallo allemaal,

CraftEmotions heeft een leuke nieuwe stempelset uit in keukenthema. Nu vind ik het heel leuk om te koken en bakken, dus van deze stempels was ik meteen weg.

Voor de basis heb kraft en crème linnenkarton gebruikt. Het dessinpapier is van Piatek (Coffee Break).
Vond het leuk om er een shaker easelkaart van te maken. Hiervoor heb ik een mal van Dutchd Doobadoo (70.713.850) gebruikt. 


Hier heb ik de kaart dicht gelegd, zodat de shakerdelen goed te zien zijn. Achter elk vakje heb ik foamtape geplakt, zodat het shakermateriaal (Studio Light) goed op zijn plaats blijft.

De tekst komt uit een andere set van CraftEmotions.

Hieronder heb ik alle afdrukjes apart op de foto gezet, zodat jullie ze duidelijk kunnen zien. Ik heb ze gestempeld met Memento Tuxedo black op colorcard van CraftEmotions en daarna ingekleurd met mijn alcoholmarkers.





Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

   


  






Geen opmerkingen:

Een reactie posten