Pocketkaart

Hallo allemaal,

Het begint weer een beetje tijd om kerstkaarten te maken. Deze keer heb ik een pocketkaart gemaakt. 
Voor de basis heb ik kerstgroen linnenkarton gebruikt. Het dessinpapier is van Craft O'Clock (Christmas Treasure). Dit is zulk mooi papier. Dat heeft niet veel nodig.


In de pocket heb ik een losse kaart gedaan waarop ik een grote stempel van CraftEmotions heb gebruikt. Aan de bovenkant heb ik een tabje gemaakt met een pons van Vaessen.

Over het afdrukje heb ik een stuk vellum gedaan. Hierop heb ik een stempel van CraftEmotions gestempeld met Versamark en daarna bewerkt met embossingpoeder van Nuvo in goud.

De grote stempel heb ik ook gestempeld met Versamark in dezelfde kleur goud embossingpoeder op watercolorcard en daarna ingekleurd met Distress Inkt.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Bladeren: cracked pistachio-evergreen bough-pine needles
Bessen: barn door-festive berries-aged mahogany
Achtergrond: pumice stone

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

  










Geen opmerkingen:

Een reactie posten