Challenge September Maak een schudkaart


Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie graag een kaart zien voor de challenge: maak een schudkaart.


Ik had hierbij zin om eens iets anders te doen.
Ik heb niet gewerkt met designpapier, maar de achtergrond zelf gemaakt.
Ik laat hieronder in stapjes zien hoe ik dit gedaan heb.


Ik ben begonnen met het kleuren van aquarelpapier met Distress ink.
Hierop heb ik water gespoten.


Dit water dep ik er vervolgens weer af.
Hierdoor krijg je dit leuke gespikkelde patroon.


Met verschillende Masking mallen, maar ik hierop enkele vormen.


Hierop strooi ik Shimmer powder.




Als je hierop weer water spuit geeft dit poeder een prachtig resultaat!


Met glacier paste maak ik de kaart af.
Deze pagina gebruik ik om de shakerkaart van de maken.

 

Ik versier de kaart nog met enkele teksten en knipfiguren.


In de shaker zit dit superleuke schudmateriaal.


En dan is dat mijn kaart.

Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
 
  
 

     
 


 







 












You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten