Life is better with friends

Hallo allemaal,

In mijn DTpakket had ik deze maand ook de leuke stempel met pinguins van Carla Creaties gekozen. Ik vond deze zo grappig. Heb deze gecombineert met een mal van Dutch Doobadoo (470.784.144) en dessinpapier van CraftEmotions (New York bruin). Als basis heb ik kraft krijtwit gebruikt.


Deze tekst vond ik wel toepasselijk bij de stempel die ik gekozen heb. Een hele groep pinguins bij elkaar.

Hier het afdrukje van dichtbij. Deze heb ik met Memento Tuxedo Black gestempeld op colorcard van CraftEmotions en daarna ingekleurd met mijn alcoholmarkers.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

  









Geen opmerkingen:

Een reactie posten