Challenge September Maak een schudkaart

 Goedemorgen

Vandaag laat ik jullie zien wat de challenge van de maand September is.


De challenge is maak een schudkaart.


Hieronder zien jullie mijn schudkaart.


Ik heb gewerkt met het design papier van Maja Design.


Boven op de tekst Winter.
Deze is van CraftEmotions.


Op het design papier zitten de leuke plaatjes van een kerstman.



Nu vraag je je zeker af waar is dan het schudgedeelte.
Deze heb ik aan de binnen kant van de kaart gemaakt.


Aan de linker kant een label houder met een label erin.


En aan de rechterkant heb ik het schudgedeelte gemaakt.
Tegenwoordig heb je verschillende vormen blisters om een schud stukje op je kaart te maken.



Ik heb gekozen voor de ster.
Een tekst erachter geplakt.
En de rode rand rondom de ster komt uit het design papier.
En zoals je wel ziet heb ik er een doosje van gemaakt.
Zoals met de laatste Samen Creatief van Francis.
Dit idee vond ik zo leuk dat ik dacht dat doe ik nog een keer.


Hier zie je mijn label.

Doen jullie mee met onze challenge.
Je hebt tot eind van deze maand om je challenge in te leveren.
Dat kan hieronder bij inklinkz en in onze facebookgroep.
Je maakt dan kans op een shoptegoed van 10 euro.

Dit zijn de regels:
Jou creatie mag niet voor 01-09-2023 op internet geplaatst zijn.
Gebruik 2 artikelen die te koop zijn in onze (web) winkel.
Wel duidelijk zichtbaar op je creatie.
Je mag mee doen met maximaal 2 creaties.

Heel veel succes met de challenge.
Groetjes Riky.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 opmerking:

  1. Is de winnaar van juli al bekend, van een zomerse kaart?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen