Hoera

Hallo allemaal,

De slimlinekaartmal hoera van Dutch Doobadoo (470.713.863) kun je ook op een net iets andere manier gebruiken. De basis heb ik uit purper linnenkarton en kraft krijtwit gemaakt. Het dessinpapier is van Craft O'Clock (Purple Fuchsia Mood). Voor de vormen heb ik de basismal gebruikt. De letters zitten in de tekst in het midden, maar ik heb ze apart op purper linnenkarton nagetekend, uitgesneden en met foamtape aan de onderkant van de kaart geplakt.


Hier de tekst van dichtbij.

Deze bloemen zijn gemaakt met een stans van Marianne Design. Heb als bloemhartjes wat Nuvo Drops gebruikt.

De bloemen komen uit een stempelset van CraftEmotions. Ik heb ze gestempeld op Colorcard van CraftEmotions met Memento Tuxedor Black en daarna ingekleurd met mijn alcoholmarkers.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
  



  







2 opmerkingen: