Vintagekaart

Hallo allemaal,

Art Alchemy heeft zulk prachtig vintagepapier wat Simple Beautiful heet. En dat is echt prachtig. Ik heb een kaart met wat diepte mee gemaakt.

Voor de basis heb ik crème linnenkarton gebruikt. De vorm heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo (470.713.197). Aan de achterkant heb ik diagonaal een kruis in het midden getekend en deze opengesneden. Ik heb een rand van 1 cm gerild voor de diepte en zowel aan de binnen- en buitenkant een kleiner stuk linnenkarton geplakt om het dicht te maken en voor een nettere afwerking.


Deze orchideeën zijn gemaakt met stanzen van CraftEmotions. Kijk eens hoe mooi deze geëmbost worden. 

Aan de zijkant heb ik een mal van Marianne Design gebruikt. Als bloemknopjes heb ik wat Nuvo Drops in de kleur sugard almond gebruikt.

De plaatjes zitten in het dessinpapier en sommige heb ik wat verhoogd met foamtape opgeplakt.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

  







Geen opmerkingen:

Een reactie posten