Reminder Juni challenge, gebruik 2 of meer cirkels op je kaart.

 Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze kaart zien voor de lopende Challenge bij Hobbyshop Veldmaat: gebruik 2 of meer cirkels op je kaart.


Ik heb gewerkt met het designpapier Ladies Diary van Piatek13. Uit dit papier heb ik twee keer een cirkel gesneden met de Cirkel cutter van Craft Emotions.




De grote cirkel is versiert met knipfiguren. Deze komen uit het paperpad of het knipvellen pakket horende bij het papier van Rays of Sunshine van Craft O Clock.


Ook de kleine cirkel heb ik hiermee versiert.


Rechts bovenin heb ik een stempel gestempeld van de Lieve teksten stempels van Marianne Design.


Verder heb ik de pagina versiert met knipfiguren die bij het paperpad horen.



En dan is dit mijn kaart.
Je kunt nog meedoen met de challenge door je creatie in deze map te plaatsen.
Gebruik dan wel ten minste twee producten van Hobbyshop Veldmaat zichtbaar op je kaart.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.



  

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 opmerking: