Pocketkaart in zeethema

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie van inspiratie te voorzien.
In mijn DTpakket had ik een mooie mal van Studio Light, maar die wilde ik anders gebruiken dan standaard. Heb er een pocketkaart van gemaakt met een schudgedeelte.

De mal heb ik uit zilvergrijs linnenkarton gestanst. Bij het smalle gedeelte heb ik rond de gaatjes gerild met een tussenruimte van 0,5 cm. Zo krijg je een mooie ruimte om labels in de stoppen.
Heb het dessinpapier van Carla Creaties Ocean gebruikt.


Uit het krijtwitten kraft heb ik een opening gestanst en daar achter transparant sheet geplakt. Deze heb ik opgeplakt met foamtape zodat je er een schudgedeelte van kunt maken. Bij het dessinpapier zit ook een vel met push out plaatjes. Het witte randje heb ik er af geknipt. De vissen heb ik samen met wat sequins in het schudgedeelte gedaan. Op de boven kant heb ik een kwal geplakt die ik uit heb gestanst met een leuke stans van CraftEmotions.

In de pocket zitten 2 kaartjes. Deze heb ik gemaakt met dezelfde stans als de pocket. Zo zie je dat je ze ook prima los kunt gebruiken. Daarop heb ik een vis en zeepaardje gedaan van Carla Creaties. Deze heb ik gestempeld op het Colorcard van CraftEmotions en daarna ingekleurd met mijn alcoholmarkers.

Hieronder de kaartjes met de afdrukjes nog van dichtbij.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

craftemotions design ocean 12 vel push out vel a5 carla creaties a5 121 0522      craftemotions die kwalletjes card 5x10cm      SL-ES-CD35   craftemotions clearstamps a6 ocean 10 carla creaties 0522

3 opmerkingen: