Vandaag zetten we jou in het zonnetje!

Hoi allemaal,


Vandaag laat ik graag deze kaart zien.
Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier Lady's Diary van Piatek13.

Deze kaart heb ik gemaakt door een stuk rechthoekig cardstock aan beide kanten een mooie rand te geven met een "On the edge" mal van Crealies. Vervolgens heb ik er met de pagina perforatie stans van Craft Emotions twee lijnen met ronde cirkels in gemaakt. Hier is de kaart ook gevouwen.

In het middelste gedeelte van de kaart zit een label verwerkt. Deze is gemaakt met de StudioLight Essentials mal nr. 105.

Op dit label zit een stempel van de Lieve teksten stempelset van Marianne Design.


Ook de tekst: "jij verdient een dikke knuffel" is van Marianne Design.


Hieronder heb ik een een wegwijzer geplaatst uit de gelijknamige stansset van Craft Emotions.


Het midden van de kaart is versiert met een kaartje uit het designpapier. Hierop heb ik wederom een stempel van Marianne Design gebruikt.



Links heb ik twee vlinders verwerkt.
Deze zijn gemaakt met de stempelset Bugs 4 van Carla's creaties.

En dan is dit mijn kaart.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.



  
 














1 opmerking: