Magic in a bottle

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze kaart zien.
Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier Once upon a Time van Piatek.
Dit papier deed me direct denken aan een geest in een fles, zoals ik vaak in tekenfilmpjes zag.
Ik heb het papier toen gecombineerd met de parfumfles mal van Dutch Doobadoo.


Ik heb een vel designpapier als achtergrond gekozen en hierop de parfumfles gemaakt.


De parfumfles heb ik ook bedekt met designpapier.


Op de parfumfles heb ik toen enkele knipfiguren uit het paperpad gebruikt. 
Deze heb ik in verschillende hoogtes met foam tape opgeplakt.


Hier overheen zit een stukje mica, om zo een soort idee van een glazen bol te creƫren.
Zo leek het nog meer of het tafereeltje in de parfumfles zat.


Op de achtergrond heb ik nog een extra band van designpapier en een raam verwerkt. 


Links in de hoek heb ik deze toepasselijke tekst geplakt.


Van de kaart heb ik een dubbele kaart gemaakt, zodat er binnenin ruimte is om te schrijven.


En dan is dit mijn creatie.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.







 

1 opmerking: