Dank je wel!!

Vandaag laat ik jullie mijn kaart zien.
Deze heb ik gemaakt voor de man waar ik iedere maandag revalidatie training mee samen heb gedaan.
Zijn revalidatie zit erop. Ik mag nog even verder.
En omdat hij de Mont Ventoux gaat fietsen een kaart met allemaal fietsen. 



En hoe mooi kun je dan het nieuwe Maja Design Everyday Life gebruiken.
Nou ik zou zeggen perfect gewoon.
De kaart heb ik gemaakt aan de hand van onze Samen Creatief #25.
Heb je deze gemist klik HIER en dan zie je hoe je deze kunt maken.


Rechts boven heb ik een vlinder geplakt.
Voor de envelop en het papier op de envelop heb ik het scrap formaat gebruikt van Maja Design.
De vlinder heb ik uit het kleine paperpack geknipt.
Maar omdat het zo saai is alleen de vlinder heb ik een grunge rondje gestanst.
En deze eronder geplakt.


En ja hij gaat fietsen. Dus een stoere fiets moet er wel bij op.
Deze is van Marianne Design CR1505.


En de fiets mag af en toe ook uitrusten tegen een lantaarn paal.
De rondjes links zijn van CraftEmotions.
Ik vindt de vorm wel erg stoer.
Door de gaatjes heb ik touw geregen.


En dan kan de label met fietsen uit de envelop.
Op de achterkant heb ik een persoonlijke tekst geschreven.


Alleen het papier is al mooi om te zien.


Op de achtergrond heb ik gestempel Dank je wel Succes!
Deze stempel is van Marianne Design.
Dank je wel omdat we altijd ons parcour samen deden.
En wij hierdoor, ieder op zijn eigen manier, goed kunnen aansterken.
En wij daardoor met onze prothese veel kunnen doen.
En hoe fijn is het dat je dit samen kunt doen.


Deze kaart heb ik ook gemaakt voor het Kaartjes Inspiratie Team.
Daar is de challenge maak een Mannenkaart.
Wij zijn sponsor van dit team dus super leuk om hier aan mee te werken.
Wil jij graag met hun challenge mee doen. Klik dan HIER!

Dit was mijn kaart voor vandaag.
Ik wens jullie een mooie creatieve dag.
Groetjes Anneke
DT lid en eigenaar van Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
 

 









3 opmerkingen: