Little bag

 Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag dit kleine tasje zien.


Bij dit kleine tasje heb ik gewerkt met het designpapier Vintage Legend van Scrapboys.
Met de On the edge Stans no. 30 van Crealies heb ik een rand aan het tasje gemaakt. 


Hierop paste precies de Impress stamp/die Corner art van Craft Emotions. Dit is een stans die je eerst kunt be-inkten en daarna kunt stansen. Daarna komt de stans er exact uit zoals je hem hier ziet.


Voorop de kaart heb ik met het designpapier een pocket gemaakt. Hierin zit een label uit het paperpad.


Je kunt het tasje openen. 


Hierin zit dit kaartje. Hierop heb ik wederom een Impress stamp/die gebruikt.
Dit maal de grußkarttext 1. Dit is een Duitse tekst. Van deze serie zijn ook Nederlandse teksten.



Aan de achterkant van het tasje heb ik wederom de Corner Art stamp/die gebruikt en ook heb ik hier een pocket gemaakt met een labeltje.




En dan is dit mijn creatie.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.



























Geen opmerkingen:

Een reactie posten