Pas op voor de haai

 Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze creatie zien.


Ik heb een doorkijkkaart gemaakt.


Zowel boven als onderin heb ik hier strookjes in gemaakt.


Op deze stroken zitten verticale repen transparante sheet verwerkt.
Hierop kon ik haast onzichtbaar visjes plakken. Ze lijken zo echt te zwemmen bij de haai. 



De haai is gemaakt met de stempel Ocean 7 van Carla's Creaties.


De haai heb ik ingekleurd en hiervan heb ik een shaker gemaakt met transparante sheet en foamtape.
De kleine visjes komen uit het designpapier Ocean van Carla's creaties.
De gehele creaties is met dit designpapier gemaakt.


Verder heb ik deze kleine kwalletjes gebruikt. Deze zijn gemaakt met een stans van Craft Emotions.


Onderin heb ik een tekst uit de stempelset verwerkt.


En dan is dit mijn creatie.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.








1 opmerking: