Feestje


Goedemorgen hobbyvrienden,

Elke 14 dagen mag ik op dinsdag een creatie laten zien.

Vandaag heb ik gekozen voor een mal van Dutch Doobadoo
 die ik een tijd geleden heb gekocht en nog nieuw in de kast lag.


Het designpapier wat ik hiervoor heb gebruikt
 komt uit de collectie van JMA Write Your Story.

Om hier mooi basis papier bij te vinden is mijn keus gevallen
 op de Monochromes van Maja Design.
Dit past zo mooi bij elkaar.


Aan de buitenkanten heb ik randen gestanst uit de JMA collectie.
De elementen zitten in een extra paper pad wat bij het designpapier hoort.
Hieronder zie je een cirkel van studio light.
De tekst bij de typmachine is erop gestempeld.


Op het midden gedeelte heb ik uit designpapier de boeken gesneden.
Bovenaan toch nog wat elementen geplaatst, meer vond ik niet nodig.
Papier is al mooi genoeg.

                                   

Hier zie je de rechter kant.
Op de achtergrond mijn favoriete mal met de gaatjes gebruikt.
Van het basis papier een pochte gemaakt met daarin 2 labels.
Daarna de tekst gestempeld.
De pochet voorzien van elementen.

Hieronder zie je de producten die ik heb gebruikt.
Door erop te klikken kom je op de website van Hobbyshop Veldmaat.

Bedankt voor het lezen van dit bericht.

Wens jullie allen een fijne dag.

 Vriendelijke groeten van Rikie de Mönnink.
Lid Createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.
Op Facebook te vinden onder Crea Rikie.


   




1 opmerking: