Hero

 Goedemorgen,

In mijn DT-pakket zat een mooie snijmal van Studio Light, SL-ES-CD100, hier kun je een leuk boekje mee maken. 

Bij dit boekje heb ik het designpapier van Piatek13 - Free Spirit gebruikt. De is prachtig designpapier, zeer geschikt voor mannen projecten.

Dit is mijn boekje geworden


In het blok designpapier zit ook een vel met elementen om uit te knippen. Deze heb ik door dit hele boekje heen gebruikt.



Alle mallen voor de buitenkant en de pagina's zitten in deze mallenset. Inclusief de matlagen, ook het uitgestanste rondje op deze pagina zit erbij. Deze mal heeft aan 1 kant een vouwlijn ipv een snijlijn. 
Het envelopje op de linkerpagina zit ook in de mallenset. 




Vind het piano designpapier geweldig wat in deze set zit. De elementen zaten weer op het uitknipvel.




Ook de mal om een pocket uit te stansen zit hier bij in.






In de grooste mal kun je nog een malletje leggen zodat je de gaatjes in het midden van je boekje kunt stansen. Voor het stansen heb ik het even vastgezet met mallentape, zo verschuift het niet met het stansen. Door de gaatjes heb ik elastiek geregen, dit dichtgeknoopt aan de binnenkant. Hier kun je de pagina's mee vastzetten.




Alles gebruikte materialen staan onder in dit bericht gelinkt naar de webshop.
Dank je wel voor je bezoekje, fijne dag!
Groetjes Renate







1 opmerking: