Samen Creatief #26 uitwerking

Hallo allemaal,

Wat was het toch leuk om de Samen Creatief afgelopen dinsdag te geven. Had even wat opstartproblemen omdat Facebook niet meewerkte, maar het is uiteindelijk gelukt.

Vandaag laat ik jullie mijn eindresultaat nog zien.

Voor de basis heb ik eucalyptus-pastel linnenkarton gebruikt. Dit is mooie zachtpaarse kleur. In combinatie met het krijtwitte kraft en het prachtige dessinpapier Garden of Love van Scrapboys is dat heel mooi. Als decoratie heb ik alleen wat Nuvo Drops Violet Galaxy gebruikt.



Hier het zij aanzicht.


En de plaatjes van dichtbij. Alle plaatjes komen uit het dessinpapier. Sommige heb ik met 1 mm foamtape opgeplakt om wat meer diepte te krijgen.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Tot en met dinsdag kunnen jullie nog mee doen met de bloghop. Deze start HIER op het blog.
 
scrapboys garden of love paperpad 24 vlcut out elementsdz galo09 190gr 152x152cm 0621 0012301150   30990106781024    craftemotions foamtape 1 mm overdoos 2 mt 62 rl 33010

Geen opmerkingen:

Een reactie posten