Label op je Kaart

  Mijn winkel is sponsor van Kaartjes Inspiratie.

En hier start een nieuwe challenge.
De challenge is gebruik een label op je kaart.

Dit is mijn kaart geworden.


De label zit aan de rechterkant van de kaart.
Linnenkarton is de kleur chocoladebruin.
Het design papier is van Maja Design.


Onderaan de kaart heb ik kleine envelopjes geplakt.
De kaartjes komen uit het kleine papier van 15 cm.


De bloemen die op de kaart zitten heb ik van foam gemaakt.
Ze zijn gekleurd met memento versamagic.
In de bloemen heb ik een druppel Nuvo clear drops gedaan.


Daar waar de label achter zit is een ovaal van CraftEmotions.
De kleine rondjes zijn zo lief.
De vlinder is van hetzelfde merk.
Deze vind ik mooi omdat die uit 2 delen bestaat.


De gefeliciteerd stans is een echte uitvinding.
Je doet inkt op de mal, legt de mal op je papier.
Dan draai je alles door de machine.
Op het papier zit dan inkt en dan is gelijk gesneden.


Dit is mijn geheel op de kaart.
De kaart zelf is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo.


Hier zie je mijn label die ik op de kaart heb gebruikt.
Doen jullie ook mee met de challenge van kaartjes inspiratie?
Klik HIER om naar kaartjes inspiratie te gaan op facebook.
Klik HIER om naar kaartjes inspiratie te gaan op blogger.

Met creatieve groetjes van 
Anneke
DT lid en eigenaar van Hobbyshop Veldmaat.


1 opmerking: