Schuifkaartje/planner

  Goedemorgen,

met de mal van Studio Light SL-GR-CD25 heb ik deze lieve kleine creatie gemaakt. Het is een schuifkaartje die je op een plannerpagina kunt plakken, maar ik heb deze aan beide zijdes beplakt.


Ik heb hiervoor dsp van Craft OClock Summer Flowers voor gebruikt.


Gaaf zijn deze afwerking voor de rondjes, hou daar wel van.


Ook de losse elementen zijn super om te gebruiken.


Het paarse is Cadence Metallic Dark Orchid, dit is dan een hele andere uitstraling ineens.



En dit is het labeltje wat er dan uitschuift, wat losse bloemen en blaadjes erop geplakt en dit alles in een ijzeren bloembak, lekker stoer.


En hier dan de achterzijdje van de label.


Hier met stuktuurpasta
 van Dutch Doobadoo en deze wat op kleur gebracht met de Cadence Metallic.
De mask is ook van Dutch Doobadoo nr 470.715.152.




En de achterzijde van de label, dus ook leuk om deze mal van Studio Light zo te gebruiken en in je planner te doen.


En hier zie je hem in mijn planner van Craft Emotions zitten. Had er wel een wit blad onder gelegd anders kwam het niet tot zijn recht of moest ik alle pagina's eruit halen,
 en hihih daar heb ik weinig zin in.

Vond deze leuk om te maken, en misschien dat er nog meer ideetjes nog opkomen, en dan zal ik het zeker hier met jullie delen.

Groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

  

 

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi Elly. Leuk papier en die afwerking bij de gaatjes vind ik ook zo leuk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen