Daily mail.

 Goedemorgen,

Zijn jullie ook van van het plannen van afspraken, werk en leuke fun momenten.
Ik wel, dat komt ook omdat ik werk, creatief werk heb en omdat de rest van mijn gezin verschillende diensten lopen.


Nu zat er in mijn DT pakket van Hobbyshop Veldmaat dit leuke papier van 
Stuido Light en de mal van Dutch Doobadoo.
Ik had gelijk in mijn hoofd om wat voor mijn planner te maken.


In de DDBD slimline pocket heb ik 2 tags gemaakt, op deze tekst kan je nog wat op schrijven.
De stempel is van Studio Light Grunge coll2.0 nr 363.


Op de pocket heb ik een zakje gemaakt waar weer losse blaadjes in kunnen.
Dit komt allemaal van de Studio Light papier, hiervan kan je alle losse onderdelen knippen.


Omdat het een Slimline kaart pocket is vond ik het een beetje smal en leeg erachter dus ik heb een extra blad gemaakt en ik had natuurlijk ook losse onderdelen over.


Hierop heb ik weer een pocket gemaakt, lijkt op een spijkerbroek zak en daarin heb ik met de Essentials slimline mal van Studio Light de losse onderdelen tickets uit gestanst.


Ook heb ik een extra klein boekje er in gemaakt en Just a Note is een stempel uit de Col1359 van Marianne Design


En zo ziet mijn boekje eruit.


Dit is een totaal andere creatie dan je van mijn gewend bent maar ik vond het super leuk om uitgedaagd te worden en moet eerlijk zeggen, ik vind hem nog leuk geworden ook.

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.

Veel liefs Bianca
Designteam lid bij Hobbyshop Veldmaat.
XX

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

  

 

3 opmerkingen: