christmas

Ooooooo wat is dit een creatie die totaal niet in mijn comfort zone valt.  Maar toen ik die mooie blauwe kerststerren achter op het design papier zag staan wist ik dat ga ik iets mee doen


Dus de takjes en de kerststerren voorzichtig uit het design papier gesneden en daarna voorzichtig uitgeknipt.  De blauwe mok en het windlicht vind ik er ook wel bij passen


Had ik een mooie nieuw stans van craft emoties in mijn design pakket zitten en heb dus gebruikt achter alle uitgeknipte elementen


De randjes heb ik met structuur pasta bewerkt zodat het een winterse uitstraling krijgt


De tekst komt uit een stempel serie van studio light van vorig jaar

Groetjes Debby design team lid bij hobbyshop veldmaat 

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  
  

2 opmerkingen: