Maja, wat leuk

                                                                      Hallo beste Bloglezer.


Wat is het fijn dat u de moeite neemt om dit te lezen.

Maja, wat leuk.
Dit staat op mijn voorkant van de kaart maar als er Maja design papier binnen komt 
dan ben ik oooh zo nieuwsgierig.

Wat is dit toch altijd ontzettend mooi papier.
Deze serie heeft de naam Tropical Garden.
Het design papier van 30.5 x30.5 is nu verkrijgbaar  in een pakket waar ook de Monochrome vellen
 bij in zitten, zodat je alles compleet hebt.


Deze kaart is hoog 20 cm en breed 12 cm.
Heb een strook en een plaatje gemat op groen uit het pakket.
Net zoals de tekst, "wat leuk"
Daarna heb ik de filmstrips met Stencil JMA 14 uit rosé gestanst, doormidden geknipt
 en achter de afbeelding geschoven.



Van het zelfde groen uit het pakket heb ik het rondje met stencil Joy 6002/1465
 en de blaadjes met stencil CraftEmotions 115633/0277 gestanst.

De bloemetjes zijn nieuw in ons assortiment maar op dit moment al weer uitverkocht.


De binnenkant van deze kaart ziet er zo uit.
Hiervoor heb ik in rosé gestanst: stencils van Studiolight nummer SL-ES-CD33, 
Deze ga ik door midden knippen links hoog 7,5 cm en rechts breed 10 cm.
Design papier hoog 7 en 9.5 cm. breed.


De gevouwen kaart is hoog 7.5 cm en breed 7cm.
Deze heb ik dubbel gestanst met het stencil Basic SDC52.
Let op: bij de vouwlijn niet stansen.



Aan deze zijde een pochet gemaakt met het stencil CNB377 van studiolight.
Bovenaan een rondje gestanst met de het nieuwe stencil van CraftEmotions 115633/0961

Hopelijk hebben jullie met plezier dit bericht gelezen.

Vriendelijk groeten van Rikie de Mönnink.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


  



   

3 opmerkingen: