Hoera Summer

Goedemorgen,

ja hoera Summer daar worden we allemaal wel blij van.

En met het dsp Piatek Summer Vibes heb ik deze planner pagina gemaakt, was even een gepuzzel want dit dsp was echt niet mijn persoonlijke voorkeur, maar we worden vaak flink uitgedaagd.




De hoera is een mal van Dutch Doobadoo en vond het wel leuk om hem eens zo te gebruiken, op een pagina geplakt zodat ik er een label achter kan doen of foto's.


Deze label vind je ook in dit dsp, heb er een leuke tekst op gestempeld, Vandaag besluit ik alleen maar te genieten, deze stempel is van Craft Emotions.



Ja de borden zeggen het al, time to relax, heb hier de tekst zelf op geplakt.
Is ook wel 1 van mijn favoriete mallen deze alfabeth set.



Geinig toch deze hangmat en de flippers van Mariannen Design.
Rondom heb ik wat gedoodeld, en ook relax gekrabbeld.
En hier en daar wat met een zwarte fineliner lijntje gezet voor extra accentjes.


De achterzijde van de planner pagina.


Deze strandstoel is ook van Marianne Design, heel uitnodigend.


Surfplanken bovenop de bestelbus, dus hup naar het strand, ook deze zijn van M.Design.




Ticketmal van Studio Light met wat fruit opgeplakt, gratis af te halen in deze maanden hihi.

Groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

 

   
 

4 opmerkingen: