Hallo

Dag Allemaal.

Voor vandaag heb ik deze kaart gemaakt.

Ben helemaal uit mijn dak gegaan met de kleur paars.
Hiervoor  kies ik niet vaak, maar ja als je design papier hebt  waar ook deze kleur in zit dacht ik, toch maar proberen.


Als basis heb ik de mal van Studiolight genomen, dit is nummer SL-ES-CD33
Het paarse karton ligt al heel lang ik mijn kast en hiervan kan ik geen nummer geven.

Het witte karton heb ik op ongeveer 7 cm aan de linkerkant doorgesneden.
Daarna op beide delen het design papier er pas op gemaakt,
Aan de linkerkant is nog het randje 6002/1546 uit gestanst en eronder geplakt. 
Daarna zo opgeplakt dat er een pocket ontstaat.




Verder afbeeldingen uitgeknipt die in het design papier zitten en verhoogd opgeplakt.
Als toef nog een strikje van het wax koord 0.5 mm dik.

De label in de pocket vind ik een heel mooi model en deze komt van het stencil ABM-SFT-CD33
Met de tool van CraftEmotions een gaatje gemaakt voor het lintje.

Aan de rechterkant heb ik de hartjes uit het stencil gestanst in wit en paars en uit design papier.
Hier bovenop heb ik nog een vlinder uit geknipt en ook verhoogd opgeplakt.

De stempel Hallo is van Studiolight nummer Stamp KJ11 van Karin Johan.

Heb mijn telefoon laten vallen en natuurlijk was het glas kapot.
Tja dat wordt dan een nieuwe die ik nu voor het eerst heb gebruikt  om er foto's mee te maken.
Mijn oude telefoon deed het beter vind ik.
Hoop dat ik er verbetering in kan aanbrengen.

Vriendelijke groet van Rikie en graag tot een volgende keer.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  


 

1 opmerking: