Kerst creatie

Hallo allemaal.

Ja, Ja, de langste dag hebben we gehad en we zijn begonnen aan de zomer.

 Kom ik in de winkel om nieuw design papier op te halen voor een nieuwe creatie en wat zie ik!!!!

Kerst papier.

Nou ik moest wel even schakelen hoor, hebben jullie dit ook???

Maar goed, toch wat meegenomen voor de kerst en dat is het blok wat je hieronder ziet.
Het is een groot blok van 30.5 x 30.5 cm



Achter in dit blok zit een pagina waar je wat van kan maken.
Heb er naar gekeken, maar ontdekte niet wat dit toch ging worden.


Dus ben ik begonnen met knippen en toen ik heel goed keek zag ik rillijnen.
Na alles te hebben gerild en gevouwen kwam het volgende tevoorschijn.



Van het design papier heb ik alle delen beplakt.
Verder heb ik plaatjes uitgeknipt en verhoogd opgeplakt.

Aan de punt heb ik een gaatje geprikt.
Daarna lintjes er door gehaald.
Hier heb ik belletjes aangeknoopt.


 Bovenaan heb ik ook een lintje geplaatst zodat hij kan hangen.

Aan de onderkant heb ik wat ijskristallen opgeplakt met Glue-sheets. Joy 6500/.0034

Door dit te gebruiken zitten ze goed vast en zie je geen lijmvlekken.


Ook de banner zit in het designpapier.
Hierop heb ik een tekst gemaakt maar dit is geen nieuwe stempel.

Zo mijn eerst kerstcreatie is klaar.
Vanaf nu zal ik een keer per maand dit jaar een kerstkaart gaan plaatsen op dit blog.

Hopelijk begint het bij jullie nu ook te kriebelen en begin je ook aan dit soort kaarten.

Dank voor het lezen van dit bericht.

Hartelijke groeten van Rikie de Mönnink.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 

3 opmerkingen:

  1. Erg leuk Rikie. Nee het kriebelt totaal niet de kerstkaarten, normaal ben ik er ver mee op dreef, maar op de een of andere manier dit jaar totaal niet.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen