Art Journal Bloemen

 


Vandaag een creatie van mij.
Ik ben een art journal pagina bezig geweest.
En wat een heerlijk werk is dit zeg.
Idee is een klein beetje van internet en van mezelf.
Want dat ik hier nog veel kan leren dat is zeker.
Ik heb hier 2 art journal pagina's gebruikt van CraftEmotions 001286/3480.


Hier zie je de pagina links.
Tijdens het werken heb ik de pagina's aan de achterkant aan elkaar geplakt.
Dit met mallen tape zodat je het papier niet beschadigd.
De bloemen die je ziet is van Cadence rice paper nr.319.
Tussen het rijst papier door heb ik met verf gewerkt.
De kleuren die ik heb gebruikt zijn van Cadence,
Hybride Mocca,
Hybride Slate-Grijs,
Premium Sky Blue,
Premium Warm White
Ik ben met de blauwe kleur begonnen en daarna de andere kleuren erover heen gezet.
En het mooie is dat je dit zo vaak kunt doen als je wil.
Als de kleuren voor jou mooi genoeg zijn stop je ermee.


Dit is de rechter pagina. 
Aan de bovenkant loopt het rice paper door van de linker naar de rechter pagina.
De bloem onderaan komt ook van hetzelfde rice paper.
Met een penseeltje en wat water heb ik rondom de bloem nat gemaakt.
En dan kun je je plaatje super makkelijk er vanaf scheuren.
Knippen kan ook maar een scheur rand vind ik heel erg mooi.


Onderaan de pagina heb ik gewerkt met pasta van Cadence en een mask mal.
Deze is van Pronty Barok 3.


Hier zie je prachtige bloemen van dicht bij.
Prachtige rozen in off white met een blauwe rand.


Op de rechter pagina heb ik chip board gebruikt.
Deze is van Pronty 492.010.006.
Je kunt hem helemaal uit elkaar halen maar ik heb ervoor gekozen dit niet te doen.
Eerst heb ik er met gesso op gewerkt.
Daarna met verschillende kleuren verf.
De punten heb ik gedaan met Cadence Dora Perla ankert gold.
Dit omdat ik dit ook met een mask mal op papier gebruikt heb.
En dan komt dezelfde kleur nog een keer terug.


Aan de rechter onderkant heb ik een grote bloem uit rice paper geplakt.
Dit heb ik opgeplakt met CraftEmotions multi coat mat.
Aan de linker kant zie je een stukje wat is aangebracht met de Dora Perla.


Aan de rechter boven kant ook een stukje bewerkt met pasta.
De muziek is een stempel van Studio Light Jolande de Ronde Nr.01.
De stempel heb ik met de losse hand erop gezet met Stazon.
De randen zijn zwart gemaakt.
Ik heb het eerst met inkt geprobeerd maar dat was voor mij niet zwart genoeg.
Ik heb er voor gekozen om Cadence Distress Paste black sooth te gebruiken.
En zie hier een mooi intens zwarte rand.


Dit was mijn creatie voor vandaag.
Dank je wel voor het lezen van mijn blog bericht.
Ik wens jou een hele fijne dag.

Creatieve groetjes design team lid Anneke.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
 
  




  
























1 opmerking: