Bloghop Samen Creatief 15

Een prachtige live van Debby.
En wat een leuk idee om met Dutch Doobadoo op deze manier
een top mini album te maken.

Ben jij benieuwd wat ons team er van gemaakt heeft.
Hop dan van blog naar blog.
Geef bij iedereen een leuke reactie en laat ook bij dit bericht een reactie achter.
Dan maak je kans op een shop tegoed van € 10,00.
Deze keer start je bij 

 Elly


Rikie




Anneke






Heel veel plezier met hoppen en succes met winnen.


Groetjes namens het gehele 
Design Team.








12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige resultaten hebben jullie laten zien. Schitterend. Dank jullie wel voor d3 inspiratie die weer uitgebreid voorbij kwam.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een leuke bloghop. Net even bij iedereen langs gehopt. Weer zoveel mooie dingen gezien en allemaal zo anders. Weer inspiratie van gekregen. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creaties van allemaal. Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie albums heb ik gezien. Allemaal verschillend en allemaal prachtig!
    Heel knap vind ik het (ben niet zo'n album held). Ik leer hier wel weer van! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie creaties. Allemaal heel veel werk in gestoken. Ik ga de live uitzending terug kijken als dat kan want ik moest werken. Bedankt voor de inspiratie ๐Ÿ˜

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze allemaal mooi en gedetailleerd gemaakt….
    We gaan ermee aan de slag maar jammer genoeg niet voor a.s. Zondag
    Bedankt voor het neuzen door al het moois๐Ÿ‘

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw..... voor allemaal een dikke pluim !!! Prachtige albums stuk voor stuk. Ik kijk s avonds niet, kan ik niet slapen , dus het wordt terug kijken. Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie creaties !! Het was weer een leuke Samen Creatief ! Bedankt !!
    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke Samen Creatief en leuk om te zien wat een mooie creaties jullie hebben gemaakt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie en prachtige albums dames.
    mooi papier gebruikt en alles mooi bewerkt.

    succes aan iedereen ik had de vorige keer al gewonnen.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heeft je designteam weer heel erg hun best gedaan, vooral een dikke pluim voor Debby...zo een gave workshop van dit album is dit ..... Chapeau dames!!!
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow....ik heb ontzettend genoten van deze bloghop....allemaal prachtig gemaakt....bedankt dames!
    En Debby....het filmpje is heel mooi gemaakt en ook duidelijk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen