Land in Zicht.

 Vandaag even een kaartje met de leuke stempel van Nellie Snellen jonge zeilers.


Stempeltje heb ik op aquarel papier gestempeld en ingekleurd met de Zig Clean Color stiften.
De basis van de kaart is gemaakt met de Dutch Doobadoo mal anker.


Van de oude collectie van Joy! Craft heb ik diverse elementen gestanst en gebruikt op mijn kaart.
Tenslotte zitten we toch bij de zee.
De tekst heb ik gemaakt op de computer en uitgeprint.

En dit is mijn voorbeeld kaartje met de nieuwe stempel.


Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel.

Veel liefs 
Bianca 
Designteam lid bij Hobbyshop Veldmaat.
XX

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

 

1 opmerking: