Xmas

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kerstkaart laten zien met de leuke beertjesstempels van CraftEmotions.
Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt. De rand aan de onderkant heb ik met foamtape opgeplakt, zodat de beertjes daar achter passen. Het dessinpapier is van Art Alchemy (Simple Beautifull). Dit is geen kerstpapier, maar kun je er wel prima voor gebruikt. Het is mooi neutraal van kleur waardoor de afdrukjes juist beter tot zijn recht komen.


Op de cirkel heb ik een stencil gebruikt van CraftEmotions waarop ik met Versamagic inkt de blaadjes en besjes heb gemaakt. De tekst komt uit een andere stempelsset van CraftEmotions.

Kijk nou hoe schattig die beertjes zijn. Deze heb ik gestempeld met Memento Tuxedo Black op colorcard van CraftEmotions en daarna ingekleurd met mijn alcoholmarkers.



Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  
   










Geen opmerkingen:

Een reactie posten