Fijne dag Groetjes

Hallo allemaal,

Vorige week liet ik jullie een kaart zien met leuke kerstbeertjes van CraftEmotions, maar 1 van deze stempels kun je ook prima voor ander soort kaarten maken. Vandaag wil ik jullie dit laten zien. Het beertje met de cadeautje kun je voor allerlei gelegenheden gebruiken.

Voor deze kaart heb ik als basis babyblauw linnenkarton gebruikt. Het dessinpapier is van Piatek (Fresh Lemonade). Voor de basiskaart heb ik een stuk linnenkarton van 12x18 cm gesneden en deze gerild op 4, 6, 12 en 4 cm. Het beertje zit vastgeplakt op een klein strook van 3x8 cm en deze heb ik aan beide zijden gerild op 1 cm. Aan de onderkant heb ik een strook van 3x14 cm geplakt om het netjes af te werken.


Deze tekststempels van CraftEmotions vond ik er wel mooi bij passen.


Hier zien jullie de diepte van de kaart wat beter.

Het beertje heb ik met Memento Tuxedo black gestempeld op colorcard van CraftEmotions en daarna ingekleurd met mijn alcoholmarkers.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  



 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten