Lemonade

 Hoi allemaal,


Vandaag laat ik graag deze kaart zien.



Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier "Fresh Lemonade" van Piatek.
Uit dit paperpad heb ik ook de mooie bloemenkrans met limonadekar geknipt die in het midden op de kaart zit.


Met de stempelset "Grachtenpanden met boom" van Craft Emotions heb ik dit tafereeltje gemaakt.
De stempels zijn gestempeld op designpapier.
Zo passen de kleuren precies.


Aan de andere kant heb ik ditzelfde gedaan.



In deze foto zie je ook goed de gave limonadekar die in heb uitgeknipt uit het paperpad.

 

Met de stempelset "Verdient bloemetje tekst NL" van Craft Emotions heb ik de teksten gestempeld op designpapier.


En dan is dit de kaart.



Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 
  







  

  

 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten