Herfstgnoom

Hallo allemaal,

Het is weer herfst en het is ook leuk om kaartje met dit thema te maken.
Voor de vorm heb ik 2 mallen gebruikt van Dutch Doobadoo (470.713.783 en 470.784.219) en deze heb ik gecombineerd. Voor de basis heb ik burgundy en ivoor linnenkarton gebruikt. Het dessinpapier is van Marianne Design (Welcome Fall) net zoals de plaatjes.


Achter het plaatje heb ik stanzen van Marianne Design gebruikt. 

Het gras heb ik gemaakt met stanzen van Mariannen Design en deze uit mosgroen linnenkarton gesneden. Ik heb ze alleen aan de onderkant vastgeplakt, zodat ik het gnoompje en de paddenstoelen er achter kon steken.

De paddenstoelen komen uit een stanzenset van CraftEmotions. De steeltje heb ik bewerkt met wat Distress Inkt Gathered Twigs.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
  

  



   











Geen opmerkingen:

Een reactie posten