Een bloemetje voor jou !

 Hallo allemaal, ik mocht weer een kaartje maken om aan jullie te laten zien.

Ik heb gewerkt met het mooie papier van Art Alchemy en de naam zegt het al simple beautiful!
Echt zo mooi, ,en daarom heb ik het stencil van dutch doobadoo iets groter gemaakt dan dat hij normaal is, omdat ik het plaatje in het midden heel wilde houden.
Ook heb ik er aan beide kanten 1 gemaakt ,van de flap met de hartjes .
Wat mooie bloemen en teksten erbij gedaan en dat was mijn kaart .
Natuurlijk zal ik alles linken voor jullie wat ik heb gebruikt!
Maar nu eerst natuurlijk de foto's van mijn kaart !
Groetjes weer en tot de volgende keer, Francis





Deze mal is op dit moment op in de winkel, maar bij vraag kan die misschien nog besteld worden.
Het nummer van deze mal is 470.713.658,groetjes Francis








Geen opmerkingen:

Een reactie posten