Herfstkaart

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze herfstkaart zien.


Hierbij heb ik gewerkt met het paperpad "Welcome Fall" van Marianne design.
Het voordeel van deze paperpads is dat er zowel designpapier in zit, als (aan de achterkant) het bijpassende cardstock.


Daarbij heb ik twee plaatjes gebruikt uit het vel "Decoupage Gnomes - Pompoenen " eveneens van Marianne Design.


 

Deze plaatjes heb ik gestanst met dezelfde stansset waarmee ik ook de basis van de kaart heb gestanst, de "Marianne Design Craftable Slim line Frames".
De leuke postzegel vorm van het plaatje heb ik vervolgens nog twee keer gemat.


 

De overige versiering is ook gestanst uit het paperpad.
Deze leuke stansjes komen uit de set "Hedgy Autumn" van Craft Emotions.



En dan was dat alweer mijn kaart.

Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
 
   








   



  





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten