Dat verdient een bloemetje

Hallo allemaal,

Jaren geleden toen ik met kaarten maken begon was dat met 3D kaarten. Hoe leuk is het om dat soms nog eens te doen.

Voor de vorm heb ik met een mal van Dutch Doobadoo (470.784.160) een dubbele kaart gemaakt.
Voor de basis van mijn kaart heb ik kerstgroen en zilvergrijs linnenkarton gebruikt. Het dessinpapier is van Amy Design (Botanical Garden). Het plaatje en de stans achter het plaatje komen ook uit deze lijn.



De tekst is van CraftEmotions. De hoekjes heb ik afgerond met een pons van Vaessen.

De bloemen zijn van Studio Light.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


 




  







Geen opmerkingen:

Een reactie posten