Winter

 Hoi allemaal,


Vandaag laat ik graag deze kerstkaart zien.

Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier Winter Hygge van Marianne Design.
In dit paperpad zit zowel designpapier als, aan de achterkant, bijpassend cardstock.
Zo past je designpapier altijd perfect bij de cardstock.

Hierop heb ik met het mask stencil "sterren kristallen achtergrond A5" van Craft Emotions mooie sterren op de achtergrond gemaakt.


Deze zie je bij het eindresultaat telkens terugkomen.

 

Daarop heb ik met de Dutch Doobadoo mal "Winter" de tekst winter gemaakt.


Hierbij heb ik verschillende stempels gebruikt.
Met de stempelset "Sweet X-mas" van Craft Emotions heb ik de leuke schaal en garde gemaakt.


Ook dit mega schattige huisje komt uit deze stempelset. 


Daarnaast heb ik deze schattige eekhoorn gebruikt.
Deze is gemaakt met de stempelset "Sky eekhoorn" van Craft Emotions.


En dan was dat mijn kaart alweer.

Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  
  

 








  

  


 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten