Challenge Oktober Maak een herfstkaart

 

 Goedemorgen

Vandaag laat ik jullie mijn kaart zien voor de challenge.
De challenge is maak een herfstkaart. 
Hieronder zie je mijn herfstkaart.


Ik heb gewerkt met design papier van Friendz Harvest.
Vrolijk papier maar toch herfst achtig.
De kaart is gemaakt met een mal van Masterpiece.


In het design papier zitten leuke labeltjes die je op de kaart kunt verwerken.
En ja ik ben gek op labels.


Met de mooie teksten van CraftEmotions heb je zo je herfst groetjes op de kaart staan.



Ook de vos is een plaatje uit het design papier.
Hier heb ik een splitpen op verwerkt.

Doe jij ook mee met onze challenge?
Je kunt de challenge hieronder inleveren.
Of op onze facebook groep.
Je mag maximaal 2 kaarten inleveren.
Je maakt hiermee kans op een shop tegoed van 10 euro.
Heel veel succes met de challenge.

Groetjes Riky.
DT lid en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij Hobbyshop Veldmaat.
Klik op het plaatje en je komt gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 

     



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter






2 opmerkingen: