Challenge Oktober Maak een herfstkaart

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze kaart zien voor de challenge van oktober: Maak een herfstkaart.

Ik heb gewerkt met de Dutch Doobadoo Card art Basket als basis.
Dit heb ik gecombineerd met het designpapier Autumm Beauty van Craft O Clock.

In de mand heb ik met de Extra's to cut set "Flowers" een bos bloemen gemaakt.


Verder heb ik deze leuke kan met bloemen op de mand verwerkt.


En dan was dit mijn kaart alweer.

Jij kunt jou creatie voor de challenge hieronder achterlaten of hier op Facebook.

Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

   
  

 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten