Vakantie album

 Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag dit vakantie album zien.

De basis van dit album is gemaakt met de stans Big labelz and tags no. 20 van Crealies


Met de Pagina perforatie stans van Craft Emotions heb ik hierin gaten gemaakt en hier een wit satijnlint doorheen geweven. Ik heb ervoor gekozen om de knoop aan de voorkant te doen, omdat dit ook wel een leuk effect geeft.



Het designpapier waarmee ik heb gewerkt is de set Travelers van Scrapboys.
Hiervan heb ik ook de Pop-up paper pad gebruikt voor de knipfiguren.


Dit heb ik gecombineerd met de gave stans Set 13PK Transport Collection Jamie Steel van Sizzix.
Hiermee heb ik dit leuke autootje gemaakt. 


Op de volgende pagina heb ik links gewerkt met een pocket. Rechts heb ik weer gewerkt met de knipfiguren en de snijmal van Sizzix.


 

In de pocket zitten twee kaartjes met op de achterkant weer foto's.


De knipfiguren heb ik soms bewerkt met Glossy accents.
Zo lijkt het glas op het Kompas net echt.


Dit is de derde pagina in het album.



Links heb ik de foto weer versiert met knipfiguren.
Ook heb ik rondom alle foto's Nuvo Glitter Drops verwerkt.


Links onderin zit een kleine pocket met mini-labeltjes.



Ook de mal van Sizzix heb ik weer verwerkt.


Dit is de achterkant.
Deze is weer versiert met knipfiguren.
En dan is dit mijn creatie.

Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel

      


  

  













  

 



 

1 opmerking: