Vintage kaart

Dag allemaal.

Met deze creatie wil ik jullie laten zien 
hoe je een Dutch Doobadoo mal anders kunt gebruikten.

Dit is de mal 470.713.180
Bij het opteken van deze mallen 
let ik erop dat het artikel nummer altijd naar boven ligt.
De mallen zijn wel eens ongelijk.

Voor deze creatie heb ik voor de basis
 glad krijtwit en glad zwart gebruikt.


De buitenste ring heb ik opgetekend op het krijtwit en uitgeknipt.
Deze heb ik gerild aan beide kanten 
op de tweede ronding vanaf de buitenkant van de kaart.( zie foto)

Teken daarna de binnen kant van de buitenste ring op het zwart.
Knip dit ook uit.
Leg dit op het krijtwit en snij hem op de vouwlijn door.
 Snij er iets vanaf zodat de ruimte gelijk komt met de rondingen.


Teken nu de buitenste rand van de tweede ring op het designpapier.
Snij dit weer door op de vouwlijn.
Snij er weer iets meer vanaf  zodat de ruimte gelijk komt met de rondingen.



Op het middelste gedeelte heb ik het zwart en designpapier
 nog een keer opgetekend en uitgeknipt.
Hier heb ik een pocket van gemaakt.

De rest is versierd met elementen
 uit het blokje Vintage Treasures sl-vt-dcb26


Er zitten zoveel leuke elementen
 in dit blokje dat ik ze overal heb gebruikt.
Dus ook rechts op de kaart.


De telefoon is toch wel antiek, maar zit ook in dit blokje.


In de pocket heb ik de label gestanst van CraftEmotions.
Waar ik een waxkoordje heb doorgehaald.

Het plaatje zit ook in dit blokje.
Alle elementen kun je uitdrukken, dus een schaar is niet nodig.
Zo kun je snel een kaart maken.

Wil je deze kaart ook graag maken?

Aan de Dutch Doobadoo mal zal het niet liggen.
Deze is bij ons in de aanbieding.
Van € 3.90 voor €  2.50

Hartelijke dank voor het lezen van dit bericht.
Graag tot een volgende keer.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.
Lid Createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.


                 










 

1 opmerking: