Present

Goedemorgen,

in mijn DT-pakket zat de super mooie mal van CraftEmotions -  Matchbox. Voor deze creatie heb ik 4x het doosje en 4x het laadje uit wit cardstock gestanst.

Deze heb ik tegen elkaar geplakt met aan elke kant een opening, waar dan weer een laadje in kan. Aan de boven- en onderkant een cardstock van 12.3 x 12.3 cm voor de stevigheid. 

Het designpapier is van Dini design - Appel/Strepen.


Op de laadjes heb ik kleine strookjes desingpapier geplakt, aan de voorkant van elk laadje een klein knopje zodat het laadje gemakkelijk open kan. 


Hierboven op heb ik een easelkaart gemaakt, 12 x 24 cm, rillen op 6 en 12 cm. dit vouwen, hier tegen aan een stukje designpapier van 12 x 12 cm. Om de verhoging te krijgen waar de easel achter blijft staan heb ik een label gestanst uit de set Nesterd Shapes van StudioLight.  De elementen zijn uit het designpapier van Craft&You - Hopping Bunnies. De kaart is afgewerkt met Nuvo Drops - Bottle Green.

Alle gebruikte materialen staan hieronder gelinkt naar de webshop.
Wens jullie een fijne dag, kom ook morgen nog even een kijkje nemen op dit blog. Dan heb ik nog een andere creatie met deze super leuke Matchbox stans.

groetjes Renate



   






2 opmerkingen: