Pocketkaart

Hallo allemaal,

CraftEmotions heeft een hele leuke mal waarmee een klein doosje kunt maken. Ik heb deze gecombineerd met een mal van Dutch Doobadoo (470.784.128). Zo heb je een kaart waar je een persoonlijke boodschap in kunt schrijven, maar in het doosje ook nog een klein cadeautje kunt stoppen.

Voor de basis heb ik linnenkarton in de kleur toscane gebruikt. Het dessinpapier is van Piatek (Hello Spring). De teksten komen uit het dessinpapier.
Als decoratie heb ik alleen wat Nuvo Drops gebruikt.


Hier heb ik de labels uit de pockets gehaald.

De labels even apart op de foto. De randjes van de teksten heb ik afgerond met een afrondpons van Vaessen.

En het doosje. Ik heb het gesloten met een simpel jute touwtje.


Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Vaessen Creative • 3 in 1 Hoekpons 4-7-10mm

2 opmerkingen: