Warm Wishes

 Goedemorgen,

vandaag mag ik deze kaart laten zien. Deze heb ik gemaakt met de mooie stempel van CraftEmotions - Christmas crew - Caspar Sara Lindenhols. 

De basis is kerstrood cardstock, hierop met kraft gemat. De tekst Warm Wishes komt zo mooi uit, dit is een stans van Studio Light. 


De stempel zelf zijn losse onderdelen, zo kun je zelf allerlei tafereeltjes maken. Hiervoor heb ik Colorcard kleurpapier voor markers en maskeertape gebruikt. Voor het stempelen heb ik een stempelhulp en memento zwarte inkt - Tuxedo Black gebruikt.



Het designpapier is van Amy Design - From Santa with Love, de kaart is afgewerkt met Nuvo Drops - Autumn Red en Glossy Accents

De gebruikte artikelen staan onderin dit bericht gelinkt naar de webshop.

Dit was mijn kaart voor vandaag, fijne dag allemaal.

Groetjes Renate








   

1 opmerking: