Sweet ballet

Hallo allemaal,

In mijn DTpakket zat prachtig papier van Scrapboys (Sweet Ballet) en een mooie flessenstans van Studio Light. Daar heb ik een albumpje mee gemaakt in combinatie met een babyboekjesmal van Dutch Doobadoo (470.784.021).

De basis heb ik gemaakt uit babyroze linnenkarton en krijtwit kraft. Dit past perfect bij de zachte kleuren van het dessinpapier.
Alle gebruikte plaatjes van de ballerina's komen uit het dessinpapier.






Hier heb ik een macaron gestanst uit colorcard en daarna met mijn alcoholmarkers ingekleurd. Zo krijg je precies de kleuren die passen bij je papier.

De cupcake heb ik op dezelfde manier gemaakt als de macaron. Deze komen allebei uit een set van Sizzix.

Van de babyfles van Studio Light heb ik een shaket gemaakt. De kleine shakertjes zitten ook bij de stans. Zo leuk te combineren.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl

Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


 



 


2 opmerkingen: