Kerstbal

  Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze kerstbal zien.

Hiervoor heb ik 6 cirkels gesneden uit cardstock.
Deze heb ik allemaal dubbelgevouwen en tegen elkaar geplakt tot een bal.


Op al deze cirkels heb ik designpapier From Santa With Love van Amy Design geplakt en daarna heb ik deze cirkels versiert.
Dit zijn de zes zijden van de kerstbal.








De versieringen zijn onder andere gemaakt met de Warm Sweater stempel van Craft Emotions.

  

  

Ook de tekst "Warm Wishes" komt uit deze stempelset.

 

Verder heb ik 3d knipfiguren gebruikt.
Deze komen uit het knipvel Red Bow van Amy Design.


Daarnaast heb ik nog een kant versiert met de stans Reindeer Sleigh eveneens van Amy Design.


Bovenop de bal heb ik enkele bloemen geplakt.
Deze bloemen zijn gemaakt met de stans Kersenbloesom van Craft&You.


 

En dan is dit mijn creatie.

Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 

  


  

 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten