Reminder Challenge September: Maak een zakje of doosje waar een klein kadootje in kan.



Hallo allemaal, het is mijn beurt om jullie de reminder te geven van de lopende challenge bij Hobbyshop Veldmaat 
Ditmaal is het thema  maak een doosje of zakje waar een klein cadeautje in kan .
Ik heb gekozen om een klein doosje te maken, maar je kan daar natuurlijk alle kanten mee op .
Kijk ook naar de voorbeelden van de andere designteam leden en doe daar ook je inspiratie mee op !
Maar eerst mijn doosje nu , ik heb het schattige papier gebruikt van Piatek, There is no planet B
Heel leuk papiertje met plaatjes van zeep erop , allerlei gezonde dingen.
Ik ga in het doosje een bon doen, zodat die persoon lekker wat schoonheidsproducten kan kopen .
Die kies je toch vaak het liefste zelf uit !!
Nou veel plezier bij het meedoen van de challenge , en ook hier is weer een prijsje mee te winnen.
Dus plaats je creatie op de facebookpagina van hobbyshop Veldmaat  .
Groetjes weer en tot de volgende post , Francis 









1 opmerking: